tirsdag den 2. juni 2009

Idun's første dag i Vuggeren:0)

KLAR TIL VUGGESTUEN!

Jo,jo...så er den lille Idun ski startet i vuggestue,og det gik jo som forventet godt,hun kender jo stedet og jeg var der med hende,men jeg tror godt jeg kunne være smuttet uden en lyd,for hun kravlede rundt,og legede med alt og alle og elsker deres sandkasse osv...i morgen skal hun prøve at være der en time eller to selv,de ringer når hun er træt(hun plejer at sove ved 8-9 tiden,men skal nu strækkes et par timer..)

I weekenden var vi ude hos min mor(bedstemor)hun var ikke selv hjemme,men det er nu dejligt at være der hvor der er have osv...vi tog på byggelegepladsen hver dag,og kiggede på de søde gedekid,og alle de andre dyr,og legede i sandkassen osv..så lavede vi bål og snobrød-pølser osv...det var super hyggeligt,og vejret var jo HELT perfekt,(lidt for varmt næsten...tihi..)mine søstre var der også:0)der er billeder derfra i "maj-juni"mappen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar