torsdag den 4. juni 2009

det går godt:0)


Idun har nu sin tredie dag i vuggeren,og det går fint,hun vågner dog så tidligt for tiden,så hun som oftest kommer ud og sove formiddags lur ml.8-9,men så når hun ikke at være derovre,så nu strækker vi den,og ser hvor meget hun kan kalre,igår var hun derovre selv i en time,så var hun TRÆT!!idag er det nok det samme,venter på at de ringer til mig:0)men hun synes vist det er helt ok at være der,og Birk synes det er hyggeligt:0)og så er det jo lang weekend senere idag,og vi har ikke så mange planer,andet en at mødes med nogen på legepladsen lørdag,og så får vi legebesøg i morgen formiddag,ellers er vi skam alene,men vi skal nu nok hygge os...

Idun sov SÅ mega ringe i nat,typisk at hun altid skla gøre det når Rasmus ikke er hjemme,hehe...men altid noget at Birk sover godt,det er da ikke til med to vågne skrigende børn på en gang når man står med det selv....

Så er der ikke længe til min fødselsdag,og derefter Idun's første fødselsdag...jeg har jo her d.30.06,og Idun d.18.07..jeg skal lige have smidt en ønskeseddel ind på siden..

Jeg vil smutte...

Hav en god weekend alle sammen:0)

3 kommentarer:

  1. Ej det lyder bare godt at Idun nyder at komme i vuggestue - men det er jo også dejligt når storebror Birk er der :o)

    Håber i får en god weekend, nu når Rasmus ikke er hjemme..

    Og sikke et pletskud af Idun - Hun er altså bare en rigtig smuksak :o)

    Knus fra os

    SvarSlet
  2. Hvor er det vildt så meget der er sket, siden sidst jeg har kigget forbi. VILDT altså. Det er nogen SMUKKE børn i har!

    SvarSlet
  3. Tak Tak,dejligt med så søde ord:0)

    SvarSlet