fredag den 26. juni 2009

Sol og sommer!

man må da sige at sommeren langt om længe er landet,der er så varmt og strandvejrs agtigt!!
MEN jeg sidder indendøre og plejer min ny tussede arm,jeg blev tattoveret igår(ja midt om sommeren er dumt)og den må jo ikke få sol,saltvand eller klor,så ingen strandtur til mig...MEN til gengæld har jeg en næsten færdig arm,den mangler dog at blive fyldt ud,vi nåede kun opstregning..har desværre ikke billeder af den,da Rasmus har taget kameraet med sig på tourné,så det må vente til næste uge!!
Dagen idag startede ellers lige lidt tidligt,kl.4.35 stod lille Idun op,endda efter en urolig nat,så jeg var træt,hun er forkølet og sover rigtig skidt,det er sku synd...Jeg afleverede derfor ungerne tidligt idag kl.8.allerede for derefter at gå hjem og sove!!!!det var dejligt med en velfortjent lur,fik da også støvsuge,vasket op og kommet i bad,og nu skal der vaskes tøj inden jeg henter de søde små igen..i morgen tager vi ud til min mor og er der indtil søndag,Mandag kommer Rasmus hjem igen:0)og Tirsdag har undertegnede fødselsdag,JA!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar