tirsdag den 30. juni 2009

28 år!


Det er hvad jeg er idag,madammen er ved at blive voksen..hahaha..

Rasmus og ungerne havde pyntet med flag i morges og jeg fik gaver,og om lidt kommer Stine og Elisabeth fra mødregruppen og spiser brunch,jeg har lavet røræg og bacon,salat,brød,pålæg,kage og andet gufferi,så nu skal der spises,glæder mig!!

I aften har Rasmus lovet at lave god aftensmad til mig, når børnene er lagt,culotte steg og tilbehør,og så skal vi da bare nyde hinanden mens tid er,for i morgen er han afsted igen..

Glæder mig over MIN dag!!!!

Billeder kommer en af dagene..

3 kommentarer:

  1. Stort TILLYKKE med de 28 år.. Man må da gå ud fra at du har været RIGTIG sød, for solen skinner da helt vildt!! Jeg håber du har haft en dejlig dag og får en rigtig hyggelig aften med lækker mad og kæreste-hygge..
    Hurra hurra hurra
    fra Tanja (nu med 2 unger ;0)

    SvarSlet
  2. Tak for din hilsen,tænk at du lige har overskud til at smide en hilsen lige ovenpå en fødsel,det er sku dejligt:0)
    Tillykke med purken,har kigget de søde billeder af ham.
    =)

    SvarSlet
  3. Forsinket, men stort tillykke med fødselsdagen! Håber at maden var god og at dig og Rasmus fik lidt lækker kvalitid og at i alle har det godt.
    Kram fra Sis

    SvarSlet