tirsdag den 9. juni 2009

Ny billedmappe

jeg har lagt nye billeder ud i en ny mappe "Juni-juli"..
Endelig er Rasmus hjemme igen,han kom igår,men han tager desværre afsted en lille uge igen allerede Torsdag morgen,men i weekenden tager vi ud til min mor og bliver "passet"....
det går ok med Idun i vuggestuen,hun græder en del derovre,men har sovet derovre og spist frokost igår og idag,det går ok,men det tager nok mere tid en forventet at få hende til at trives,men sådan er det jo...Birk tager det ok,han ville dog med hjem igår da jeg kom for at hente Idun,så jeg tog ham med der allerede kl.11..men vi havde en dejlig dag hjemme:0)det er jo godt jeg har tiden til det,så de ikke behøver være der hele dagen..Torsdag skal Vuggestuen afsted i Ålbrog zoo,der holder jeg Idun hjemme,men Birk skal da med,han elsker at være i zoo...
Nu vil jeg lave mig en lækker smoothie,rasmus øver med bandet så jeg har en alene aften...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar