søndag den 21. juni 2009

Fødselsdag!

ET BILLEDE FRA MIN 24 ÅR'S FØDSELSDAG(før Jeg fik børn)

Ja jeg har jo min 28'ende fødselsdag på næste tirsdag d.30.juni(ligesom prinsesse alexandra..hehe)og har egentlig helt glemt det,der bliver heller ikke holdt noget i første omgang,da manden jo ikke er hjemme en eneste weekend før til September,så vhis det er skal jeg holde det uden ham,og det gider jeg ikke....men heldigvis er han da lige hjemme på selve dagen,og tager så til Roskilde festivallen dagen efter..

MEN hvad mon jeg skal ønske mig????

her er et par ting:


Poul pava thermokrus og skåle(kan køber i imerco og andre isenkrammere)

En lækker bløs morgenkåbe sort str.x-small/small

Lækre ØKO.make up produkter(mascara,øjenskygge)

Gavekort til MJØLNER tattoo!!!!!

gavekort til:Bricks spa og welness(http://www.bricks-spa-wellness.dk/)


Tjah...det var vist alt jeg lige kan komme i tanke om!

Idun og jeg er jo stadig elene hjemme,helt indtil Tirsdag hvor rasmus tager Birk med hjem fra farmor da han alligevel skal forbi og hente sin bil på vejen..så idag skal vi ned og lege ved Clara en lille tur,og så kommer Andrea senere og sover til i morgen.

1 kommentar:

  1. Tillykke med din 24 års fødselsdag. Nu er der heller ikke så længe til Roskilde festivallen igen, den skal da opleves I år :-)

    Mvh Claus
    polterabend

    SvarSlet