onsdag den 27. maj 2009

Tipolde skal begraves..

BIRK OG TIPOLDE BRUNO

idun og jeg skal til Tip oldefars begravelse idag,Birk kommer ikke med da jeg ikke synes det er noget for ham,han ville kede sig og det er midt i hans middagslur,og grundet at han har det svært for tiden,så synes jeg bare han skal have en hverdag der kører som altid,dvs.vuggestue og hjem....han bliver MEGET frustreret for tiden,og kan ikke rigtig forholde sig til nye ting,og vuggestuen mener at han måske har problemer,så vi var til en snak med dem igår,det var rart at få snakket med dem,men de bekræftede os også i vores bekymringer og det var ikke så rart,en ting er at man som forældre kan føle at noget er lidt galt,men når andre personer kommer ind og også deler de bekymringer,ja så bliver det lidt mere virkeligt og "alvorligt",men nu må vi se hvad der sker,vi synes han har haft det bedre de sidste tre,fire dage,så måske er det bare endnu en omgang trods der er på spil...nå men det var egentlig ikke det jeg skulle berette om....

Bruno vores oldefar/tip oldefar døde forleden dag,han var ellers så frisk en "ung"mand,men han havde kræft,hvilket kom lidt pludseligt,så den sidste tid(måneder)havde han det absolut ikke godt og han og Tipoldemor kom på plejehjem,de har ellers klaret sig fuldstændig selv indtil nu(hun er 95år og stadig i hopla)men det var godt nok for ham at kjomme videre,jeg har ikke set dem i noget tid,det er lidt ærgeligt,og det må være trist for Danna som nu sidder alene tilbage efter 40 år med bruno.

Der er lidt billeder i mappen "maj-juni" fra gårsdagens hygge:0)

1 kommentar:

  1. Øv det lyder da ikke godt med Birk.. Jeg håber snart det kommer til at gå den rigtige vej igen.. og trist med tipolde også :0(

    SvarSlet