fredag den 19. juni 2009

Birk på weekend.

På vej til fitnes i mega regnvejr!

Idag skal Birk på weekend hos sin farmor,så idun og jeg skal bare hygge alene i weekenden,vi skal til fødselsdag hos min søde veninde Jannie,lørdag,og søndag skal vi nok lege lidt med Clara fra vuggestuen og mødregruppen,ja de er nemlig startet i samme vugger så det er bare fedt...jeg har lige været i fitnes center(og det mega regnede på vejen) med Elisabeth som er Clara's mor,det skal nok være en lidt mere fast ting nu hvor vores piger er i vuggeren,så skal mødrene rigtig ud og træne,håber det bliver til noget...

Jeg har lige lavet mig en lækker smoothie,og har sat dej over til boller,nu truer der en omgang støvsugning og ellers bare hygge.

der er lidt billeder i "juni-juli"

1 kommentar:

  1. Uhh ja... det trælse regnvejr har vist været over hele DK! Vi har fået 2 gange skyl her i Horsens..Lækkert med lidt fitness træning, glæder mig også til jeg igen kan blive lidt mere aktiv :-D Håber dig og Idun får en skøn weekend sammen - forhåbentlig med lidt sommersol?!

    Skønne og smukke melonbørn... hihi

    Knus!

    SvarSlet