torsdag den 2. juli 2009

clairvoyance..

Jeg var til Clairvoyance idag,da min venindes venindes søster(hehe...jo,jo den errigtig nok)er ved at være færdig uddannet som clairvoyant og skulle bruge prøve kaniner,det ville jeg super gerne,så det gjorde jeg..det var VILDT godt,hun kender mig slet ikke,har aldrig mødt hende,og alt hvad hun sagde ramte så meget plet at jeg blev helt rørt...hehe...sjovt og spændende..
Idag får vi lege besøg,af Christina fra min net mødregruppe og hendes to unger,Sofia og Magnus,de kommer og leger i eftermiddag..i morgen efter vugger,og aftensmaden kører vi til fyn,til farmor,hun kommer og henter os,så skal vi være der i weekenden og blive "passet"lidt.
Det er så hvad weekenden bringer os..glæder mig til næste uge hvor rasmus er hjemme en hel uge før han igen skal på "Tour"eller rettere til alle de grønne koncerter..det bliver lækkert at se ham noget mere,plus at jeg får "fri"så jeg skal i byen og hygge,og ud og spise med en veninde og drikke mig lidt fuld!!hehe....
Der er lidt billeder i mappen "juni-juli"der er bla.billeder af min tattoo,fra alle vinkler,og lidt billeder fra de sidste par dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar