mandag den 2. marts 2009

tilbage fra fyn og tattovøren!


Så er vi tilbage fra en dejlig weekend på fyn hos farmor..det er altid super hyggeligt og rart at være hos hende,så det nyder vi:0)

Vi var jo så også en tur forbi Ringe for at blive tattoveret,det var også en god oplevelse,og Idun var med,så hun hyggede(små kedet sig vist også)på gulvet i tattoo butikken,men vi skiftedes jo til at sidde i den varme stol,så vi gik tur med hende og fik mad,legede osv....der er billeder af weekenden under en ny mappe "marts billeder"

6 kommentarer:

  1. SUPER FLOTTE TATOS Ida!! - og hvor er det billede af din tatovør og Idun dog godt, Idun er bare en heartbreaker med det skæve smil der..også gode med ungerne sammen, nude. Jeg håber i havde en skøøn weekend.

    Knus lou og Fippe!

    SvarSlet
  2. Tak,tak...ja mine stjerne tusser er blevet gode,men ikke så gode på billederne jeg har lagt ud desværre,de er jo på hovedet når jeg vender armene op,og ikke på hovedet når armene hænger ned,og jeg kan jo ikke selv tage billeder af dem bagfra..hehe..men inde på facebook har tattovøren tagget mig og hans billeder er bedre.
    Du har også en tattoo ikke?eller husker jeg forkert?jeg synes det er fedt at blive tusset,og skal have meget mere når der bliver råd:0)
    hav en dejlig aften!

    SvarSlet
  3. Ja wow manner.. hvor er de bare blevet gode! Og er enig sikke nogen gode billeder af Birk & Idun.. hihi og hvor de altså bare ligner..

    Håber i har det godt..

    Knus fra os

    SvarSlet
  4. Kan du ikke bare vende billederne inde i redigerings programmet?? - og skidt, jeg kan sagtens se dem - og de er da skideflotte. Jo jeg har selv tre stks, og er glade for dem. De er mindre, og diskrete men jeg har aldrig sagt at der ikke en dag komemr en ordentlig én..bare det bliver den rette....Jeg syntes bestemt dine tattos klæder dig meget!!

    Knus

    SvarSlet
  5. Hey ida
    Rigtig flotte tatos du der har fået. Det må have gjort ondt lige der på underarmen!?
    Jeg kunne også bruge en portion mod til, at få lavet en lille tato mere, men er alt, alt for pyldret hvad angår nåle og larmende maskiner, men flot er det.

    kram jannie

    SvarSlet
  6. tak alle sammen...jeg er også mega glad for mine tusser,og er vild med tusser generelt,så jeg skal nok have mine arme helt fyldt op en dag,men man tænker jo også lidt på fremtidige job's osv.for det er jo ikke noget man kan skjule så godt hvis begge arme er fyldt helt op..men jeg elsker det bare!!
    :0)

    SvarSlet