tirsdag den 17. marts 2009

solskin,is og hygge

MEN lidt nye billeder i mapperne "babybesøg" og "marts billeder"

Idag har vi(Idun og jeg)været ovenpå og besøge Marie og Andreas,det er vores overbo og hun er også på barsel med sønnen Andreas på 4 måneder,vi gik på café Ziggy og spiste frokost,Idun var vågen så hun var med og hyggede sig med lækkert brød,mens Andreas sov,derefter gik vi tur i skoven og til sidst over på et lækkert italiensk ishus "Dolce vita" og der fik vi selvfølgelig en stor is!!vejret har været fantastisk forårs agtigt,bortset fra en del vind.

I morgen går turen endnu engang til Fyn,over til farmor,rasmus skal på job,og de skal spille i odense en af dagene så derfor er det lettest at vi alle rykker derned og bliver passet og plejet mens farmand arbejder,og så kan jeg måske tage med ind og høre musikken den aften hvor de spiller i Odense,får lige lagt ungerne først og så afsted,det skal nok gå,hvis farmor er klar på den:0)hun er fantastisk vores kære farmor(svigermor)hun hjælper til hver gang vi har brug for det,og vi elsker at være hos hende så det er bare perfekt!

1 kommentar:

  1. Hej Ida..

    Ja! Jeg er en af de ivrige læsere af din blog.. Jeg fulgte også med på hjemmeside,
    Sikke store og dejlige de unger bliver..

    Nu ville jeg lige gi mig selv til kende, og så er du velkommen på min blog.

    Kh Heidi

    http://heidiogmig.blogspot.com/

    SvarSlet