onsdag den 25. februar 2009

nyt billed album og tattoveringer!

Der er som overskriften siger,kommet et nyt album hvor der er billeder fra da Jannie og zenia var på besøg,deri vil der komme flere baby besøg's billeder...

Idag har vi været i mødregruppe,det var som altid rigtig hyggeligt,de er så søde de mødre og babyer:0)

I weekenden skal vi til Fyn,hvor vi skal være hos farmor,og lørsag mens vi er derovre skal mig og Rasmus tattoveres.yeah!!!!glæder mig mega meget,jeg skal have lavet en stjerne på hver arm hvori der i hver af dem skal stå børnenes navne,dvs.en med Birk og en med Idun:0)tager selvfølgelig lige nogle billeder af dem så i kan se hvor flot det forhåbentlig bliver:0)

og efter weekendne,på tirsdag,tager farmand Rasmus lige en uge til Norge igen,igen,med arbejdet så vi har en hård uge foran os..men det skal nok blive hyggeligt..

2 kommentarer:

  1. Det lyder da spændene med nye tusser.
    Når jeg har født vil jeg også tattoveres med ungernes navne. Jeg er jo bare lidt at en piveskid...av av..så det bliver nok ikke noget stort..he he :0)
    Øv har ingen adgang til de nye billeder du har lagt ind :0/ Rigtig god tur til fyn i weekenden.
    Tanja.

    SvarSlet
  2. jo tak:0)prøv at se billederne nu,måske du kan nu for jeg gik ind og ændrede,de stod til at være ikke offentlige nemlig..
    Det er mega fedt at blive tusset synes jeg,det er ikke så slemt..hehe..

    SvarSlet