fredag den 27. marts 2009

lagersalg overstået..

Idag har jeg været til lagersalg sammen med to andre fra mødregruppen,vi tog derind lige til åbningstid,der var mange mennesker men vi var ude igen med poserne fyldte efter knapt en time,så det var rimelig hurtigt,lækkert og overskueligt..

DOG købte jeg alt alt for meget,kan slet ikke styre mig til den slags,kom af med 1000kr.ups,og det er udelukkende tøj til Idun,som i forvejen har mega meget tøj,de havde nemlig stort set intet til drenge i Birk's størrelse.,..

jeg har nu lavet aftensmaden klar mens Idun har sovet,lasagne,lige til at komme i ovnen her senere,så kan jeg nemlig bruge min tid sammen med ungerne i stedet.synes nemlig aldrig der er tid til andet en at lave praktiske ting såsom aftensmad når jeg har hentet Birk,og så efter maden er det jo næsten direkte i seng...det er også fordi vi er alene at jeg lige ville have ordnet det inden bøllen kommer hjem..hehe..

Rasmus er taget afsted og kommer først hjem d.14.April,det er MØG længe at være alene,plus der jo er påske lukket i vuggestuen her om en uge..

jeg vil smutte..

God weekend alle sammen:0)

Idun i en hyggestund i køkkenet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar