onsdag den 4. marts 2009

klapper kage og møffer...

Idun har lært at klappe,hurra hvor er det sødt..hehe..og så møffer hun sig nu også fremad,og løfter numsen så hun kommer rundt overalt,hun næsten kravler..fedt!!!!

vi er jo alene hjemme denne uge,det er ok,Birk har dog været lidt en drillepind så jeg har måttet have fat i ham flere gange,og er meget vred,det er ikke sjovt at blive så sur på sit barn,men FUCK hvor han kører på mig,han er strid,driller,griner mig op i hovedet når jeg siger "nej" osv..og der er grænser for hvad jeg kan klare og finder mig i,så jeg bliver bare gal..øv..men udover det er han sød og dejlig som altid.

lægger lige et bedre billede ud af mine nye tusser:0)

3 kommentarer:

  1. De er kæmpe cool, Ida!!!!

    P.S. Hvad hvis I får nr. 3? :) Er det så et andet sted på armen? :)

    SvarSlet
  2. tjah,det må vi se til den tid,måske jeg skulle få en i panden?hehe....ej der er plads nok på kroppen til en tredie.

    SvarSlet