torsdag den 12. marts 2009

weekend hos farmor.


Nå det er vist tid til en update fra os..hehe...

jamen det går jo fint herhjemme,idun er forkølet på anden uge nu,men det virker ikke til det generer hende,dog gider hun ikke spise ret meget,især ikke rugbrød osv,helst bare grød og mos,men det er også ok.

Jeg prøvede jo at udsætte børnene for skoldkopper for en måned siden,men uden gevinst,MEN igså prøvede jeg så igen,da der er endnu en fra mødregruppen der har fået det,så nu håber jeg det lykkedes så vi kan få det overstået mens de stadig er forholdsvis små,så håber jeg de klarer den uden for meget kløen og feber...

I weekenden skal vi ned til Svigermor/farmor,da rasmus tager til england,det bliver ren hygge,hun har også fødselsdag mens vi er der og det skal da fejres med gaver:0)jeg har lagt flere billeder ind under "marts" mappen.der er en del billeder hvor vi har lidt "hue/hatte sjov" igen en af Birk's fikse idéer..hehe..der er også billeder under "babybesøg"mappen...

1 kommentar:

  1. hej ida
    Nicklas har også lige haft en vild skoldkoppe angreb, så venter også bare på, at chalina får det, hvis hun vel og mærke er blevet smittet...
    håber i har gevinst :)

    knus fra jannie

    SvarSlet