tirsdag den 31. marts 2009

kaotisk start som alene mor.

Rasmus tog jo afsted i lørdags,og jeg var med ude og høre dem spille den aften i Århus,så min mor passede ungerne de timer jeg var væk,efter koncerten tog bandet samt rsamus videre på Tourné og de kommer først hjem igen d.14.April,nå men det var en god aften,og jeg fik et lift af guitaristen's kæreste da de bor 200meter fra os...MEn da jeg skulle lukke mig ind,konstaterer jeg at jeg har mistet mine nøgler,SHIT!!min mor er der jo heldigvis så hun lukker mig ind,men dette er Lørdag aften og varmemester kontoret er først åbent Mandag morgen,så jeg måtte jo pænt blive indendørs hele weekenden,MEN det gad jeg ikke så jeg lånte en nøgle til ydderdøren af en overbo,og lod min egen dør stå åben så jeg kunne tage ud til min mor i haven i det gode vejr,Birk havde jo også brug for at komme ud,og Mandag morgen fik jeg så nye nøgler af varmemesteren,og har endda ringet ud til spillestedet hvor de har fundet mine egne nøgler,så dem skal vi hente idag..NÅ nok om den sa.
Søndag nat til Mandag bliver Idun syg,og kaster op hele natten,øv,,øv..så ingen søvn til mig,igår Mandag var hun rigtig sløj,men feber og diarré og har ikke villet spise og drikke,kun bryst men jeg har ikke meget mælk tilbage så hun får ikke meget væske,men idag er hun bedre og har faktisk smilet og leget lidt selv,og ligger nu og sover i barnevognen,igår ville hun kun hænge på armen og græde..det var så synd..jeg havde ellers tænkt mig at tage hende til lægen idag,men hun virker meget bedre og til trods for hun ikke får meget væske så ser hun ud til at have det fint,så jeg ser tiden an..hun får jo trods alt lidt,og humøret er ok.Men puha en træls start på de to uger som alene mor,jeg var ved at bryde helt sammen og kunne slet ikke forestille mig at jeg skulle kunne klare det,men idag ser det lidt lysere ud,men hold op jeg savner Rasmus meget..Heldigvis var min søster her igår,hun tog fri fra skole og var her hele dagen og natten,det gjorde en stor hjælp,jeg havde jo en del vasketøj igår,efter nattens brækkeri,og andre ting der skulle ordnes,man har jo ingen tid til sig selv når man er alene med to børn,puha...glæder mig bare vanvittigt meget til farmand kommer hjem..
Idag skal jeg bare prøve at slappe lidt af mens Birk er i vuggestuen,så jeg har fornyet energi til han kommer hjem,så står den ellers bare på maftensmad lavning,hygge lidt,i nattøjet og putte børnene,og så er det tid til lidt tv ALENE på sofaen..
Chiao,og hav en dejlig solskins dag!

1 kommentar:

  1. Hej Ida
    Eiii hvor har jeg ondt af dig. Sikke en træls start du/ i havde. Håber virkelig for jer, at du får lidt energi til dig selv, så det hele ikke er noget øv..
    Og det er da godt, at høre, at lillepigen har det bedre, så håber jeg bare for dig, at hun får lyst til mad og drikke igen. Der skal jo desværre ikke meget til før, at de små dehydrerer.
    ihvertfald rigtig god uge til jer.

    fra Jannie

    SvarSlet