fredag den 13. februar 2009

Ikea,solskin,koncert og 30år's dag

Ihh...der er så dejlig solskin idag,så jeg har lige været ude at gå en god tur i skoven med Idun pigen i vognen,fik mig en god gang pastasalat fra Bavinchi bageren som jeg nød på en bænk i solskinnet!!!fik også købt mig en fin bodum te kande på tilbud, og en gang te fra Fru.kjeldsens kaffe butik her på Trøjborg,så nu skal jeg brygge mig en kande god te og slappe lidt af mens Idun sover..
Igår var vi en tur i Ikea,vi købte en ny seng til Birk i mandags derude,men Rasmus havde set forkert på målene og kom hjem med en madras der var for stor,så igår var vi derude og bytte den til en der passede,og fik aftensmad derude,så slap vi da for selv at lave den og vaske op....hehe..og man får en børne menu,incl.mælk(med gratis refill)og økologisk ispind for sølle 17kr!well,da vi kom hjem skulle børnene direkte i seng,så det er først i aften at Birk skal sove i sin nye seng...den gamle tremmeseng er skildt ad og sat til salg på Gul og gratis!!

Så er der weekend,og i morgen Lørdag skal jeg til Koncert,ud og feste med vennerne og slå til søren!!det bliver skønt at komme ud,og lidt væk fra de hjemlige omgivelser..

Søndag har Rasmus fødselsdag og bliver ikke mindre en 30 år!!! BIG DAY!! men den kære mand er ikke glad for at blive fejret så han vil helst bare trække sig tilbage og lade som om det er en helt alm.dag,og jeg har helt sikkert tømmermænd,så der bliver ikke arrangeret det helt store...jeg har nogle hjemmebagte boller i fryseren,og nogle vienerbrød der bare skal varmes,så køber jeg lidt kacao og flødeskum,og så skal vi da hygge med god aftensmad når børnene sover,så det er hvad der bliver af festligheder,men det er hvad Rasmus selv ønsker,og det er jo hans dag,så han må bestemme:0)


Nå Idun er skam vågen,det blev ikke til mere en 30min.søvn,og hun stod endda op kl.5 i morges så hun burde være træt,men madammen spilder ikke sin tid på at sove..



Rigtig god weekend folks!!!

1 kommentar: