fredag den 6. februar 2009

hverdag igen.

far og Idun
glade pigen

krammer Idun,Birk er en god storebror







leger med modelervoks











sidder selv,og nu i en str.80!stor pige!!




bade nymfen,nøgen er lækkert!







hverdag igen:0)



det er SÅ rart at have farmand Rasser hjemme igen,og få hverdagen til at køre på skinner,hygge med SLIK foran tv'et sammen om aftenen og hjælpes ad med alle de daglige pligter...dejligt!og igen hænderne op for alle enlige mødre,hold op det må være hårdt!!



Birk er inde i en strid periode,han er SÅ sur og brokker sig over alt,så er det den forkerte ske han får om morgenen,det forkerte mad,så skal han selv hæde op og alligevel ikke,altså vores mad situationer er helt håbløse,han råber og skriger og græder helt vildt fordi det ikke kører efter hans hoved,og ingen,heller ikke ham selv,ved hvad der er galt eller rigtigt..så i går aftes endte det med at han måtte i seng uden aftensmad,og igen her til morgen,måtte han i vuggeren uden morgenmad,og jeg HADER det,jeg er SÅ tilbøjelig til at lige stikke ham et eller andet i hånden men den strænge far siger NEJ!!hvilket også er korrekt,han skal jo ikke sidde der som 2 årig og hundse rundt med os,og bestemme alt,men jeg kan bare ikke bære i mit hjerte at knægten er rigtig sulten,MEn det er hans egen skyld når han gang på gang smider skeen,skubber tallerkenen væk,og råber..
Idun spiser derimod godt,og tager meget på efter hun er begyndt at få grød og mos,men sover stadig ikke bedre af den grund,lige for tiden har hun igenmigen igen en slem hoste,og en meget hvæsende vejrtrækning,ala astmatisk bronkittis,så nu prøver vi Birk's medicin til hende...i nat holdt hun mig vågen i to timer,hun kunne bare ikke finde ro,moslede rundt og hostede,og hvæsede enormt,så jeg havde et halvt øje åbent hele natten for at holde lidt øje...



Nå nu er Idun vågen efter sin halve times lur(ja jeg gad godt have hun sov længere...)

her er lidt billeder...men jeg ville helst have skriften øverst og billederne nedenunder,hvorfor kan jeg ikke finde ud af det?altså hele indlægget først og så billeder.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar