torsdag den 12. februar 2009

Mødregruppe med skoldkopper,og besøg fra Djursland

Igår havde jeg mødregruppen på besøg,dog ikke dem alle da der altid er nogle der er syge,vi har jo alle større børn,så der bliver vist smittet på livet løs igennem de forskellige institusjoner osv...og den ene af dem der kom havde også en vis smitte med sig,nemlig skoldkopper,det var dog planlagt at hun skulle komme,så vi andre kunne få det overstået,så nu venter jeg bare på at Idun får prikker...hehe...men der går vist mellem en til tre uger før det bryder ud,og så smitter hun nok også Birk,så er det da overstået! bare det så ikke bliver i en periode hvov jeg er alene hjemme,dem kommer der nemlig mange af i marts og april,Rasmus tager igen afsted hver weekend(plus onsdage og torsdae somme tider)i hele marts og i April tager han igen væk i to laaaaange uger(spanien og Italien)det er stadig med Volbeat!!og det er jo ikke sådan at han så har fri i hverdagene eller får fridage,nej han arbejder fuld tid,plus alle tournéer,så det er ikke meget vi ser til ahm i de perioder,sammenlagt i hele marts er han kun hjemme 11 dage,hvor han selvfølgelig arbejder men kommer hjem om aftenen som til dagligt,det er ikke meget!det bliver hårdt,men nu har jeg jo prøvet det utallige gange efterh¨ånden,så mon ikke vi klarer den:0)


Nå nok om det,egentlig skulle jeg slet ikke skrive om rasmu's arbejde,men blev vist lige helt grebet..hahaha...

Idag kommer Jannie og Zenia på besøg fra Djursland,så der er bagt boller,og kaffen står snart klar,de kommer nemlig om lidt,der bliver hyggeligt,Zenia er 1,5 måneder ældre en Idun,så de kan rigtig "lege sammen"eller tumle rundt på gulvet mens vi mødre sladrer og sludrer....hehe..

Birk laver mad..Idun den glade "Rock tøs"Læser lige i yndlings bogen.



1 kommentar:

  1. Jamen altså det er jo alt for længe siden at jeg har kigget forbi, Hold da helt K*** hvor går det bare stærkt med de dejlige unger, Hvor er Idun blevet stor og en rigtig smuksak!

    Kan godt forstå at du vil havde de skoldkopper overstået, Maia har haft, men kan huske at jeg tænkte at det ville være bedre hvis hun havde dem tidligere, tror det er nemmere når de er helt små...

    Total fed "vol-Baby" dragt, Rock on Idun!

    Knus herfra Møvserne og moaren

    SvarSlet