lørdag den 10. januar 2009

HJÆLP MIG!!

Så er jeg her igen,men jeg kan ikke finde rundt i hvordan jeg får lagt billeder ud over teksten her,ligesom alle i andre gør...hm...any one who can help me???


Ja så er det weekend,og det er jo dejligt,men Birk er lidt små sløj,Idun er ved at være ovenpå igen(hun har været møg hamrende forkølet,hostet og snottet helt vildt,samt øjenbetændelse) så nu er det vist Birk der har overtaget forkølelsen...min egen hals er nu også lidt øm,så jeg drikker en masse te og håber på det går væk...
Idag når børnene ellers har sovet sin middagslur(den ene på altanen i barnevognen der,den anden udenfor blokken i vognen der...)skal vi en tur i skoven og lege,vælte rundt og løbe,det er lækkert at bo så tæt på skoven,og det er det bedste legested for Birk,for der kan han drøne rundt som pokker!!!

I morgen skal vi ud til min mor(bedstemor mamma) og starte hus projectet,dvs.rive det gamle hus ned... ja det er nemlig sådan at min mor bor på en fed "gård" og har en stald længe som er udnyttet til beboelse,og det er nu tomt,efter mange års prøven på at få den daværende lejer ud,og det skal nu total renoveres,alle indervægge(minus de bærende selvfølgelig) skal rives ned,køkkenet osv..osv...og så skal det ellers bygges op igen så vi kan flytte derud engang når det er færdigt,det glæder vi os mega meget til for der en kæmpe have og masser af natur,plus det ligger kun 12.km.fra Århus Centrum!! så om måske et godt halvt år har vi vores eget hus på 160kvm.med egen have og masser af søde mostre til at passe børnene...hehe...

2 kommentarer:

  1. Haiii med Jer!

    Skønt at se jer blogge også.. men ja man skal jo lige finde rundt i hvordan det nu hænger sammen. Det med billeder henover teksten har jeg svaret på :o) Når du opretter et nyt indlæg, så kan du vælge skrift, farve. Så det tredie sidste logo, der kan du tilføje billeder :o) Håber det er til at finde, ellers må du skrive igen..

    Ejj det lyder da ellers lækkert, at i kan komme ud på gården og bo og med nogen flere kvd. FEDT! og det ville jo også være lækkert hertil sommer med have..Skønt :o)

    Nu må vi altså også snart ses..

    Knus Freja & Maria

    SvarSlet
  2. TILLYKKE MED BLOGGEN... dejligt!
    Hvor lyder det da bare super fedt med huset :-)

    Glæder os til at læse med herinde.
    Knus Cody og Cathrin

    SvarSlet