torsdag den 22. januar 2009

Alene hjemme...

Idun
Morgenmad




Birk der slapper af



Igår morges tog farmand afsted mod Finland med Volbeat,de er på tourné og Rasmus arbejder for dem som fast backline tec.så nu er han afsted i to uger...TO UGER!! det er laaang tid...men vi har det super,og indtil videre er det gået godt,dog kan jeg tydeligt mærke at han mangler,der er godt nok meget at lave med to børn,dårlig søvn om natten,vasketøj,handle ind,lave mad,madpakke og gøre to unger klar osv...MEn jeg tager det som en udfordring,og håber jeg "vokser" af det,for jeg har godt nok været lidt bange for at skulle være alene så længe,og tanken om at rasmus er så langt væk,hvem skal hjælpe hvis der skete noget,hvis vi skulle til læge midt om natten...osv..osv..jeg er ldit den bekymrede usikre type der har det bedst med at andre hjælper med at tage beslutninger,plus at jeg HADER at være alene...især om natten..
Nå men her er lidt billeder fra vores morgemad,og Birk der hyggede med "teletubbis" mens jeg gjorde mig klar i morges...
nu vil jeg ind til en lidt utilfreds Idun..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar