mandag den 19. januar 2009

Bedstefar på besøg.

















Yes,som overskriften siger,så har vi haft bedstefar fra Norge på besøg,og hans nye kæreste Gro,og jeg har ikke set ham i 5 år,så han har aldrig mødt Birk og Idun og rasmus før..det var hyggeligt at se ham,og han var rigtig glad for at møde sine børnebørn,og var meget stolt over dem..


Birk var også rigtig vild med ham,de legede meget sammen,og bedstefar spillede og sang for ham,hvilket han elsker:0)han havde også en gave med,en traktor og lidt lego,og så er man jo klart Birk's helt...hahaha..


Lørdag var jeg så alene ude og spise med gæsterne,så Rasmus havde børnene alene,og lagde dem i seng,det gik godt trods idun KUN bliver lagt af mig,men farmand skal jo før eller siden prøve det:0)og jeg NØD at være ude lidt,og at slippe for madning og putning...MEN træt som man er så var jeg hjemme igen kl.21.00 og smed mig direkte på sofen...



Igår (søndag d.18.) havde Idun sin første halve fødselsdag,da hun blev 6 måneder...tihi...tiden flyver bare afsted og snart er hun ikke længere en lille baby,nu spiser hun grød og mos tre gange dagligt,og er efterhånden blevet glad for fast føde,vi havde lidt start problemer,og hun nægtede at åbne munden,hehe..men nu kører det på skinner,så mangler vi bare den gode nattesøvn,men den kommer nok..

1 kommentar:

  1. Jeg havde slet ikke set at du også var hoppet med på det der bloggeri! Fedt!
    Knus

    SvarSlet