fredag den 30. januar 2009

Birk på weekend hos farmor.

Idun den skønne baby
Idun med Oldemor Alma

farmor på besøg.




efter at Birk har "fodret" Idun..

Birk vil gerne hjælpe med at give idun mad..
Birk er lige taget på weekend hos farmor,hun har været heroppe de sidste to dage og hjulpet til i det lille hjem,vi mangler jo stadig farmand,han kommer på Tirsdag og det bliver dejligt...der er nogle billeder ovenover fra da oldemor var på besøg sidste uge(hun har været i Danmark hos min mor siden før jul)og så er der billeder fra igår...
Der er dejlig meget ro over feltet lige nu,Birk fylder meget for tiden,og har været lidt uartig og strid de sidste dage så det er da lidt rart at være alene med idun,selv om jeg da tænker på Birk og savner ham,tror det er godt nok for ham og blive forkælet lidt af farmor,han kan jo godt lide at være der..og nu har det jo været lang tid som "alene mor" til to så jeg er godt træt..Idun sover heller ikke godt om natten,og det er efterhånden ved at tære meget på mig,jeg er bare træt og ugidelig,men sådan er det,vi tager det med opløftet pande:0)
god weekend til alle sammen,jeg vil ind og stene tv mens lillepigen sover!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar