søndag den 24. maj 2009

bedstemor 50år!


bedstemor fyldte halvtreds år i fredags,så der skulle vi selvfølgelig ud og fejre hende,hun havde inviteret de nærmeste venner og deres børn til frokost,det var en rigtig hyggelig dag,og hun var SÅ glad den gamle..hehe...der er nye billeder i mappen " maj-juni billeder"bla.fra fødselsdagen og ellers bare en amsse af ungerne som altid..hehe...jeg laver også en mappe med billeder fra det hus vi skal flytte ud i derude,det skulle jo som før beskrevet,total renoveres,MEN ingen vil låne penge til os i disse økonomisk kriseramte tider,så vi må desværre tage til takke med at bo i det som det er,selv om det ikke er helt optimalt,så er det alligevel det vi vælger at gøre,MEN selvfølgelig skal der males,og pusses småt op,der skal et køkken ind,da der ikke er noget lige nu,nyt toilet og vask på badeværelset,der skal nyt loft op eller bare gips plader,og så skal der nye paneler osv....det skal nok blive ok når det bliver ordent lidt:0)vi har været derude i weekenden og rive det gamle køkken ned og tage tæpper af osv,der er taget lidt billeder af det så vi senere kan sammenligne..

Idag har vi udover at rydde huset derovre,lavet bål og snobrød,samt hygget i Bedste's have,der er så dejligt derude og det er også det der trækker i den positive retning mht.at flytte derud....

1 kommentar:

  1. Eeeej hvor er jeg jalux... Jeg vil også flytte!! :0) Det skal da nok blive super hyggeligt.Jeg glæder mig meget til at følge med og se hvordan det bliver.

    SvarSlet