mandag den 3. august 2009

endnu en alene weekend...

som nu er overstået,og den har været HÅRD!! Birk har været rigtig sur og trodsig og ALT har været forkert,nej,ikke den,jeg vil ikke,osv..osv.,..han har været sur og gal og har råbt og skreget og det har ikke været let...SUK,og stakkels Idun sidder bare og ser til,og bliver hele tiden 2.prioriteret,fordi Birk kræver en hel del....MEn vi har også hygget,været i skoven med en engangs grill,pølser og melon,i regnvejr..hehe...været hos bedstemor,hvor hun havde gæster til sin 50 år's fødselsdag så de rendte rundt og forberedte til aftenens strabasser,og vi endte med at tage hjem FØR aftensmaden og med to trætte,sure unger,der kom alt for sent i seng,MEN det gik da for heldigvis har min søde lillesøster felicia hjulpet mig i weekenden,og har sovet her,og det har været GULD værd:0)
I eftermiddag kommer vores alle sammens konge hjem,nemlig Rasmus..hehe...så håber jeg han kan få redet ud i uroen:0)Birk savner ham også når han er væk,når jeg spørger om han glæder sig til far kommer hjem siger han ofte "ja,og jeg elsker hvertfald far"og så ser han helt forgabt ud...tihi...sød er han nu den bette tyran!
lidt billeder i mappen " August-okt"

1 kommentar:

  1. Hej Ida
    Det er da bare super træls, at Birk prøver så mange grænser af for tiden hva og, at du så oveni er alene med begge unger, PYHA det må være hårdt, så hatten af for dig :o)
    Jeg var alene hele sidste uge med begge unger fra morgen til aften ( niels var endda hjemme ved 20.00 tiden ) og der blev Nicklas også forvist til værelset x rigtig mange gange, fordi han bare var bund fræk og MEGA trodsig.. Men heldigvis er det vist kun en overgang her i 3-4 års alderen ( siger folk )..Noget andet er, at ungerne ser rigtig lækre ud på billederne :o) Håber i får en god uge
    knus fra jannie

    SvarSlet