mandag den 24. august 2009

1,års kontrol.


Idag skal Idun til et år's kontrol hos lægen og have sin vaccination,ja vi er lidt forsinkede,men det har ikke passet ind før nu.Vi skal derud kl.14.30.jeg håber bare hun ikke bliver alt for ked af det når hun skal stikkes,og at hun gider måles og vejes....

der sker ikke så meget her på siden,jeg er faldet lidt af på den mht.opdateringer....men der er lidt nye billeder:0)

På næste Tirsdag d.1.september,starter jeg hverdagen igen på ny uddannelse og hele molevitten...hehe..glæder mig rigtig meget til at komme igang igen,men frygter også lidt "hverdagen",når jeg nu det hele med skole og to børn,madlavning,rengøring osv.,.osv..men det skal nok gå:0)det bliver sku dejligt at få noget mere at tage fat i,som ikke omhandler bleskift af børn og huslige pligter...dog vil der komme til at indgå bleskift for det er social og sundheds uddannelsen jeg skal igang med..hehe...MEN først er der lige knapt tre måneder på skolen,derefter praktik på plejehjem.og det skal nok blive super godt!:0)

Nu skal jeg bare nyde min sidste uge på barsel,og drikke en masse kopper latté,hahaha.....jeg skal dog allerede op på min kommende praktik plads på Onsdag til et møde med uddannelses vejlederen og de andre kommende elever,for mere infor og uddannelses plan osv..osv...ellers skal ugen gå til legeplads besøg,osv...rasmus tager afsted Onsadg morgen og er først hjemme igen Mandag aften,så der bliver lidt at se til herhjemme...MEN efter den weekend ja så er det slut med at tournere med Volbeat,hvertfald de næste par måneder..så der bliver lidt mere tid til weeked hygge,osv...

Igår var vi ellers i tivoli og det var super hygge,men ungerne var trætte,Idun tog sig en lur på kun 30.min derude,og Birk sov slet ikke til middag så de røg på hovedet i seng kl.18.30 igår og sov som sten til 6 i morges begge to:0)

1 kommentar:

  1. Hej.
    Jeg håber det gik godt med Idun da hun skulle stikkes. Jeg hader det!! Det er så synd for de små pus.
    Det bliver da super spændene med start på en ny uddannelse.
    Lækkert for jer at Rasmus nu kommer til at være hjemme hos jer.

    SvarSlet