mandag den 27. april 2009

Økodag.


Lørdag havde jeg en hel fridag hvor jeg først tog ind til byen og fik en hel times massage,derefter ud og shoppe for mig selv,prøve tøj og bare ose i mit eget tempo uden børn,det var SÅ tiltrængt og rart,fik mig også en kop latte på en café i solen..derefter tog jeg i Botanisk have med nogle veninder og venner og var først hjemme halv seks hvor maden var klar,så det var rigtig lækkert med en fridag:0)

Søndag var vi til Økodag og se køerne blive sluppet ud på marken,vi troed jo næsten vi ville være de eneste,men der tog vi fejl,der var SÅ mange mennesker,og vi måtte stå i kø flere km.på vejen inden vi ankom,så vi parkerede bilen et stykke derfra på landevejen og gik resten..det var en rigtig hyggelig oplevelse og vi havde madpakker med og nød at være ude i naturen,og ungerne synes det var sjovt at se køerne,ae dem og kigge på landmandens maskiner,så som traktor og mejltærsker,Birk er jo helt tosset med den slags..hehe...så det gør vi gerne igen næste år:0) derefter tog vi et smut ud til bedstemor og legede i haven,hjem og lave risengrød og så i seng,for middags luren blev kun til en halv time i bilen så Birk var helt vildt træt!

idag er det Tirsdag og rasmus skal spille med sit band "Koldborn" på vox hall,så det skal jeg da ned og høre,min søster kommer og passer børnene. NU vil jeg ind og bage boller,det er vores tur til at have brød med til vuggestuen i morgen,derefter trænger huset til at blive støvsuget,Idun sover sødt på altanen,så nu skal der gøres rent!!

lidt nye billeder under "April"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar