mandag den 20. april 2009

en god weekend

lidt billeder i mappen "April"
Vi har ellers haft en god weekend,som lørdag startede med at vi fik en hel alene dag,mig og rasmus,da han skulle til Helsingør og tattoveres,tog jeg med,meningen var at Birk sku være hos min mor,og Idun skulle med,men jeg synes køreturen var for lang for hende,så hun blev også hos min mor,det var helt mærkeligt at være uden hende en hel dag,men det gik rigtig godt,jeg var ellers bange for hun ville være ked af det da hun er lidt morsyg,men alt var gået fint,og det var så rart at bare være alene med Rasmus,selv om ventetiden derovre var lidt kedelig..hehe..men på hjemturen kørte vi ind til Nyborg og spiste aftensmad på en mexicansk restaurant,det var rigtig hyggeligt:0)vi var hjemme igen kl.23,hvor vi sov ved min mor sammen med ungerne:0)
Søndag stod vi op og gik udenfor,der var vi så hele dagen,og det elsker Birk,der er så meget at lave i min mor's have,masser at grave i osv..vi havde en masse skrammel der skulle på lossepladsen,så det fik vi ordnet noget af..alt i alt en dejlig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar