torsdag den 3. september 2009

hvad bringer weekenden.

Ihh...det er faktisk skønt at gå i skole og den første uge er nu snart ovre allerede..idag i skolen skal vi, de sidste tre timer, have noget hygge,med fælles spisning i klassen,spille spil,lege og spille bold,derefter tager vi med klassen ind til festugen og får en øl eller to...for ligesom at blive rystet sammen...vores lærer skal også med...
senere i aften skal jeg til "horror night" med tre live band's ude i øvelokalerne,der er en scene og billige øl,plejer være sjovt,og alle kommer så der bliver masser af gamle hoveder at snakke med og det trænger jeg til!!!GLÆDER MIG VIIIILDT!!
I morgen skal vi til fødselsdag,min mor og søster holder en fælles 18 år´s-50 år´s fødselsdag sammen,så hele familien og svigerfamilie osv..er samlet,det skal nok blive hyggeligt,håber bare ikke jeg har alt for mange tømmermænd...puha!!
Søndag skal vi lave noget sammen med Jacques og Ninna...nok over og besøge dem,men muligvis til "høst fest" på en af de økologiske gårde...hvis J og N vil med...(jacques er en af mine gamle venner):0)
nu vil jeg smutte,skal møde i skolen kl.9.
God weekend!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar